Jäsenedut

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.

Superin loma-asunnot: https://www.superliitto.fi/jasenyys/jasenedut/superin-loma-asunnot/

Superin lomatuki: https://www.superliitto.fi/jasenyys/jasenedut/superin-oma-lomatuki/

Holiday Club Super: https://www.superliitto.fi/jasenyys/jasenedut/holiday-club-lomaviikot/

Muut Super-edut: https://www.superliitto.fi/jasenyys/jasenedut/super-edut/

• Arkeen
  • Matkailu ja majoitus
  • Polttoaine
  • Terveys ja hyvinvointi

SUPER505 PAIKALLISET JÄSENEDUT

MATIN MONTTU

• Normaalihintaisista kengistä (alennus koskee myös vapaa-ajankenkiä) vähintään -12 %

WAAHTO GROUP

• Ammattiosaston jäsenkortilla - 15 % alennus ruoka,viini ja hanatuotteet. Kahvi ja pulla - 10%
  • Ammattiosaston jäsenkortilla ilmainen sisäänpääsy ja narikka Beats Nightclub. Etu ei koske artisti/esiintyjä iltoja!

MARTIINA K OY, Kerimäentie 1, 58200 KERIMÄKI

• - 10 % alennus

KAHVILA-RAVINTOLA KAIVOPIRTTI, Hälväntie 1, 58200 KERIMÄKI

• Lounas alennus jäsekortilla

KAKKUKAAOS, Olavinkatu 35, 57130 SAVONLINNA

-10% tilaustuotteista

IMATRAN KYLPYLÄ

Imatran Kylpylä myöntää seuraavat alennukset voimassa olevan päivän hinnan mukaisesti hotelli-ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvarauksen yhteyteen etukäteen varatuista normaalihintaisista puolihoito - ja täysihoitoaterioista. Majoituksen hintaan sisältyy aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

1.Sunnuntai-Torstai

• hotellihuoneet -20%
  • loma-asunnot -20%
  • puolihoito- ja täysihoitoateriat -20%

2. Perjantai- Lauantai

• hotellihuoneet -10%
  • loma-asunnot -10%
  • puolihoito- ja täysihoitoateriat -10%

Varausehdot:

Alennukset annetaan vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun puh. 0300-870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi kautta tehdyistä varauksista.

Varaus tulee tehdä liiton jäsenen kuuluvan nimellä ja liittoedusta tulee mainita varausta tehdessä.

Kesä 2024

Odotatko jo innolla kesää 2024, me ainankin odotamme koska yhteistyönä Waahto groupin kanssa olemme tehneet upeat tarjoukset kesän mahtaviin kulttuuri tapahtumiin. Nyt täytyy toimia nopeasti että pääset jäsenedulla nauttimaan upeista kesän esityksesti.

Olavinlinna super weekend 8.-11.8.2024

• 8.8.2024 Markku Aro, Lea Laven, Kai Hyttinen
  • 9.8.2024 Eppu Normaali
  • 10.8.2024 Haloo Helsinki
  • 11.8.2024 Katri Helena

Ammattiosasto maksaa 10€ yhden illan lipun hinnasta jäsenille, voit käyttää edun yhteen esitykseen. Ammattiosasto varaa n. 20 lippua yhden illan esitystä varten jäsenistölle. Nopeat syövät hitaat, eli jos haluat jäsenedun käyttöön täytyy olla nopea ja varata lippu. Etu on henkilökohtainen ja varaus lippuun on sitova! Ammattiosasto varaa liput esityksiin ja halutessasi sinä varaat lippusi täytettävällä lomakkeella ammattiosaston sivuilla.

Kesäpassi Huwila Areenalle 1.-31.7.2024

• Kaikki Huwila Areenan heinäkuun musiikkikonsertit kesäpassilla.
  • Kesäpassin hinta 99,90€, josta ammattiosasto maksaa 10€.
  • Esiintyjiä mm. Olli Halonen, Yölintu, Klamydia, DJ Oku Luukkainen & Basic Element, Danny ja muita upeita artisteja.

Jäseneduista voit valita jommankumman joko kesäpassi edun tai Olavinlinna super weekend edun. Varatut liput tulee maksaa 30.5.2024 ammattiosastolle, tarkemmat maksuohjeet tulee jäsenelle sähköpostiin huhti-toukokuun aikana. Ilmoittautuminen tapahtuu ammattiosaston sivuilla sitovalla lomakkeella 31.3.2024 mennessä. MUISTATHAN ILMOITTAUTUMINEN ON SITOVA JA HENKILÖKOHTAINEN.

OLAVINLINNA SUPERWEEKEND ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT, KAIKKI KETKÄ OVAT LIPUN OSTANUT 31.3.2024 MENNESSÄ ILMAN ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA,SAAVAT 10e LIPUN HINNAN AMMATTI-OSASTOLTA ALKUPERÄISTÄ KUITTIA VASTAAN.

HUOM! Kesäpassin ostaminen tapahtuu niin että jäsen ostaa kesäpassin itse ja alkuperäistä kuittia vastaan ammattiosasto maksaa jäsenille 10e lipun hinnasta pois. Tästä saat myös sähköpostiisi tarkemmat ohjeet huhti-toukokuun aikana. Mikäli olet jo ostanut lipun kyseisiin tapahtumiin tai kesäpassiin voit alkuperäistä kuittia vastaan saada 10e edun lipusta.